Gå til innhold

flere som plages av alle lyder mannen lager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hormoner hormoner..de styrer ennå..

hører han svelger,spiser,alt..stakkars mannen min..

appåtil så prater han med mat i munnen om dagen, noe jeg ikke takler uansett tilstand..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe må si du er heldig som bare sliter med lyder. jeg klarer ikke å se på typen min en gang, kjenner det koker inni meg når jeg ser han.

Skrevet

Åh, spesielt om natta!!! Det PIIIIPER i nesa hans hele natta i tillegg til at han snorker en sånn irrirterende lyd og peser som en flodhest!

Skrevet

hehehehehehe, mannen min lager ingen lyder, men irriterer meg nesten grønn over alt han gjør hihi. Hormontrollet lenge leve for blyhissige meg. Heldigvis blir jeg fort blid igjen da!

Skrevet

hahahahahahahaha! Min mann har en lyd han lager når han nyter maten! Det høres ut som han godter seg under dynen liksom.. haha.. sier det til han hele tiden.. han lager skikkelig lave stønnelyder.. hahahaha

Skrevet

Åååh, melder meg på her. At det er mulig å lage så mye lyder om natta. Jeg pleier å dunke i han og si at han puster for høyt! For ikke å snakke om snorkinkg. Er ikke lenge før han må bruke gjesterommet, for jeg sover helt elendig for tiden. Og ja, jeg bruker ørepropper for å dempe støyen noe...

Skrevet

Hahahaha... Denne kan jeg skrive under på også. Tror ikke det er svangerskaps-relatert her da men. Han lager alltid masse lyder og jeg blir sprø... Smatter noe enormt når han spiser pluss at han lager "nyte" lyder (høres ut som om han har sex, bortsett fra at han ikke lager de lydene når vi faktisk har sex!). F.eks når han spiser gulrot så mener han at lyden er halve opplevelsen (og lukker derfor ikke munnen...). Haha

Vi har vifte på soverommet (overdøver lyden) og han snorker nesten ikke, så nattesøvnen er foreløpig ikke forstyrret. Bortsett fra når han er fyllesyk, som i helgen. Da lagde han så mange stønnelyder og latter/snakke i søvne at jeg holdt på å bli gal...

Skrevet

ha ha min mann har og en tendens til å "tygge maten veldig høyt" smatt smatt gums gums liksom... han puster og burer om natta også.. og sitter ofte å gnir føttene i gulvteppet ( sånn sisalteppe ) når vi sitter ved spisebordet.. ritsj ratsj frem og tilbake... arrrrrrrrg.. ha ha!!

Skrevet

men er det mulig da??? hehehe, jeg trodde det bare var meg jeg.. takler ikke at han pusser tenner samtidig engang. ikke at han drikker, ikke at han spiser ikke at han egentlig lager noen lyder som helst.. hehe..

puster han litt for høyt om natta irriterer jeg meg jammen da og og smeller til han så han må snu seg.. hehe.. uff.. godt det snart er over.. han gleder seg selv sier han.. hehehe

Skrevet

Hahahaha, fikk meg en god latter nå! :D

Vet så godt hvordan der er, kjæresten min kan gå meg på nervan! Alt han gjør irriterer meg.

Skrevet

Hehehe, lenge siden jeg har ledd så godt som etter å ha lest dette!!:) Jeg kjenner meg absolutt igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...