Gå til innhold

Noen fra Asker som vil være med på treff??


Petit-Potet

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg for en tid tilbake om treff i Asker, men glemte helt å følge det opp skal jeg være ærlig. Nå har jo magene våre vokst og sommeren er rett rundt hjørnet!

 

Så da prøver jeg igjen...Er det noen fra Asker/Asker-området som vil være med å lage treff?? Jeg flyttet nettopp til Asker sentrum og vil så gjerne ha noen å trille med på sensommeren:)

 

Så, Asker anyone? Jeg er forresten 24 år og venter min første guttebaby!

 

Hilsen tidligere pink_mommy2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke sett innlegget ditt før nå! Vi er en liten gjeng fra Asker som har møttes noen ganger allerede, veldig veldig koselige jenter!! Vi har laget en egen facebook-gruppe som du finner her:

http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=111151775588340

 

Har du ikke facebook så si fra her så skal jeg prøve å huske å si fra om neste treff til deg!

 

Det er ikke avtalt noe nytt treff enda, men jeg tror ikke det blir så lenge til. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen!! Vi pleier å møtes på intermezzo på kvelden, har vært onsdager omtrent alle gangene. Vi snakket om å møtes på Himmelblaa en gang også. Noen har termin i mai, noen i Juli, noen i August. Sist var vi 5 stk, kjempekoselig :-) Hvor bor du?

 

Hilsen Anniken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...