Gå til innhold

Noen fra Asker som vil være med på treff???


Petit-Potet

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg for en tid tilbake om treff i Asker, men glemte helt å følge det opp skal jeg være ærlig. Nå har jo magene våre vokst og sommeren er rett rundt hjørnet!

 

Så da prøver jeg igjen...Er det noen fra Asker/Asker-området som vil være med å lage treff?? Jeg flyttet nettopp til Asker sentrum og vil så gjerne ha noen å trille med på sensommeren:)

 

Så, Asker anyone? Jeg er forresten 24 år.

 

Hilsen tidligere pink_mommy2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg vil gjerne være med:) Bor dog ikke i sentrum, men det spiller jo ingen rolle. Selv er jeg 27 år. Hadde absolutt vært fint å treffe noen andre på samme sted i samme situasjon. Kjenner ikke så mange her, da jeg opprinnelig er fra nord.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flott....det passer jo perfekt! Jeg lagde en facebook gruppe der vi samlet oss en oslo gjeng fra barnimagen.com. Nå som jeg har flyttet fra byen og tilbake til Asker tenkte jeg å lage en lik gruppe for oss Asker-jenter. Jeg tror jeg gjør det med det samme.

 

Bruker du facebook forresten? Det er litt lettere å organisere treff med facebook event:) Men om ikke skal vi så klart få til et treff for det!

 

Venter du din første?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med i den gruppen, men ikke så himla aktiv av meg:P

 

Ja, dette er min første. Utrolig spennende, og nå går det utrolig fort. Bare 100 dager igjen i dag:) Mener å ha skrevet litt her med deg tidligere. Du har termin bare noen dager før meg hvis jeg ikke tar helt feil:)

 

Dere må kose dere på Oslo-treff i dag forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan kanskje stemme. Så bra da, bor på samme sted med nesten samme termin. Jeg hadde så vondt i bekkenet i dag, så jeg ble hjemme:( Nå har jeg lagd en ny gruppe: Askerjentene fra Barnimagen.com - 2010...kom kom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, håper det ikke blir for ille.

 

Har sendt forespørsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig, da er vi to i gruppen hvertfall:) Jeg leste et sted her at det var treff i Asker dag kl.19. Hørt om det? Søren at jeg ikke fikk med meg det. Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke hørt om. Men så det nettopp jeg også. Blir spennende å se om det er noen flere som følger med oss i gruppa da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne være med i Asker-gruppen! Hadde vært hyggelig å fått til et møte i Asker en dag og blitt litt kjent! Jeg er 27 år og venter mitt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...