Traveltobarnsmor! Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei I motsetning til mitt forrige sv.skap så har eg hatt 5 små blødninger innen uke 11i dette. I går kveld og i natt kom det litt friskt blod. Er litt bekymret, selv om jeg var på ul for to uker siden og alt så bra ut da. Har dere hatt jevnlig med blødninger hele vegen? Ringer dere legen med en gang det kommer noe? Kan det i såfall gjøres noe, eller er det bare å se det an dersom det kommer mer blod?
benelen Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har blødd litt innimellom. I uke 17 kom det ganske mye, syntes jeg, og jeg ble tatt inn på sykehuset. det var som en kraftig mens, men det gav seg fort samme dag. På sykehuset fikk jeg beskjed om at alt var ok, og at det kun var en liten blødning jeg hadde hatt, mye blødning som jeg skulle bekymre meg for var mengden som en kaffekopp... For min del var det pga morkaka lå så langt nede mot bekkenbunnen. Vet du hvor morkaken din ligger? Jeg er nå 34+1 og lillejenta sparker og koser seg i magen min. Når jeg hadde blødninger etter dette igjen så ringte jeg til lege eller JM for å snakke. ble ikke tatt inn hver gang. Har heller ikke hatt blødning siden uke 23. Går nok fint dette Lykke til videre!
Traveltobarnsmor! Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Hei Takk for svar, det var godt å høre. Det kom ikke så mye noen av gangene, men kommer det mer i dag ringer jeg legen. Så godt å høre at du kjenner spark Vet ikke hvor morkaken ligger nei, skal på ny ul i uke 13, så får vi se da. Kan de se det da? Nå har eg jo sett den lille sprelle og veive med armer 9+ 1, så kunne jeg slappe av i to uker så kommer denne blødningen og uroer. Har litt murringer og er støl i magen i dag, men nå leiter eg vel etter tegn på noe så eg tenkte at eg skulle slappe av i dag, og heller ringe lege dersom det kommer mer.... Dette skal gå bra dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå