ida87_thea_andrine Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hmm.... Jeg tror jeg er igang med fødsel nå jeg... Har sovet utrolig godt i hele natt, men har våknet nå og da pga vondt med kynnere, men har sovnet igjenn... klokka 05.00 våknet jeg og da gjorde det ganske vondt og jeg lå å tenkte etter så har jeg våknet flere ganger pga det og da ville jeg stå opp for da var jeg lys våken og siden har det gjort vondt regelmessig og jeg syntes det gjør mere og mere vondt etter hvert som tiden går.... jaja, har ikke hatt det sånn før så håper ikke det kroppen som lurer meg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Dette virker jo lovende! Høres ut som du er godt igang ja. Masse lykke til! Er du rundt termindato eller? klem
ida87_thea_andrine Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Trodde jeg var godt igang, men den gang ei... det gav seg jo dette her etter mange timer!!! Jeg har masse murringer osv så håper på at det bare er kroppen som tar seg en liten pause, men kommer sterkt tilbake!! Skal til legen idag så får se hva hun sier... Jeg er midt mellom to terminer... min termin 27.april og sykehusets er 15.mai....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 HURRAHURRAHURRA!!!!! Lykke til mor! Håper virkelig jeg møter deg der i kveld! Hvis ikke kommer jeg i morgen! Liggende på b3 og skrike=) hehe
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 åsså leste jeg lenger ned, så ble jeg kjempe skuffa for dine vegne. Du får bli med meg å synge i kveld! Så vi får pressa ut disse stabeista våre! Sees på pingvinene klokka 22? hehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Så kjedelig at det ga seg da... Men de sier at det er for at kroppen ikke er helt klar för den har fått hentet seg litt mer inn. Så det kan jo hende det er det som skjer. Når jeg skulle föde forrige gang, stoppet det opp på sykehuset etter følere timer med rier og 8 cm åpning. Måtte gå i trapper osv. Först ca 9 timer etter at det hadde stoppet opp, tok de vannet, og da var hun ute på 45 min. Kan jo hende du har kommet lengre enn du tror? Spennende å se hos legen, da Lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Huff så kjedelig, men jeg er sikker på det tar seg opp. Slik var det med meg og første gangen jeg skulle ha barn, men på kvelden gikk plutselig vannet og 2,5 t senere var han ute. Lykke til hos legen.
ida87_thea_andrine Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2010 Ja, det er ikke gøy altså!! Legen sa at det var rier det jeg hadde og at det kommer garantert til å ta seg opp i løpet av kvelden eller natten... hvis ikke det hadde skjedd noe i helgen skulle jeg ringe så skulle hun sende meg på sykehuset for en overtidskontroll. Jeg har masse kynnere og murringer.... vondt bak i ryggen.... men det tar liksom ikke tak sånn som det gjorde til morgen idag... håper jeg snart får se lille prinsessa mi=)
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Veldig frustrerende når riene gir seg igjen.. Hos meg begynte modningsriene på onsdagskveld... Hadde store smerter, og torsdagskveld var jeg inne på sjekk på sykehuset. Var visst i latentfasen.. Siden da har det vært av og på med rier og sterke kynnere... Gått en uke nå.. og en uke igjen til termin. Håper det går litt fortere med deg, og at du klarer å slappe av mellom takene så du beholder litt energi.. Forhåpentligvis får vi se de små prinsessene våre i løpet av maks noen få dager.. Lykke til..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Vi tar en date på føden i natt!!! hehe..så slipper jeg igangsettelse i morgen, vil veldig gjerne at det skal komme av seg selv....Dere er heldige og har tegn hvertfall..=) Krysser fingrene for dere!
ida87_thea_andrine Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2010 Ja, da skal vi snart inn på føden for sjekk for nå har det tatt seg virkelig opp her=)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Masse lykke til. satser på at vi ikke hører noe fra deg før du har født om noen timer nå da hehe. klem
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Sees på føden i morgen vi da=) Du med baby og jeg med ævva! det her er morro!!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå