Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svimler så forferdelig i dag, det er utrolig ekkelt. Det er både når jeg står, går og sitter.

Hemoglobinnivået mitt var i går på 12,7 altså meget bra. Blotrykket mitt var normalt (100/60) og har vært stabilt gjennom hele svangerskapet. Jeg er i min 28. uke nå.

Hva annet enn jernmangel og lavt blodtrykk kan gi svimmelhet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har blotrykk på 100/70 og fikk vite at det var derfor jeg er svimmel. En av grundene til at legen sykmeldte meg. Ser stjerner når jeg reiser meg opp og løfter tunge ting. Skikkelig kjett!

Skrevet

Fordi det er lavt?

Hmmm, jeg har normalt et blodtrykk på rundt 90-95/50-60, så for meg er dette normalt. Men kanskje det er grunnen allikevel?

Skrevet

ikke vet jeg. Men er jo bare å ta en telefon til legen å høre da. Men er vel vanlig å være litt svimmel når man er gravid.

Skrevet

Jeg sliter med det samme, men for meg er det pga blodtrykket. Ligger vanlig på 120/80, og hadde nå sist 97/63. For meg er dette en nedgang som kjennes meget bra, og jeg må passe meg for å ikke svime av :P

Skrevet

Jeg får nok se an blodtrykket litt mer, tenker jeg!

Skrevet

er normalt å være svimmel når en er gravid.. samme som at det er normalt å være kvalm. jeg var mye svimmel forige svangerskap. og hadde blodtrykk på 140/60 som var normalt sa de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...