Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spiser is hele dagen nå, isbiter i vann, knust is iblenderen med litt saft på, knasker hele isbiter, rister flasker med fryst vann så jeg kan knaske litt på jobben også... Hva er greia med dette? Hørt det er mange gravide som gjør dette, jeg gjorde det sist gang også? Noen har fortalt meg det er pga mangel på mineraler....men jeg finner ikke noe som backer dette opp noen steder og legen min sa hun ikke visste.

Noen som vet noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg veit ikkje kvifor det er slik, men eg har det på samme måten. våkner og tenker kun isbiter, rister på flasker med is og vann og eksperimenterer med andre ting inkludert isbiter.. nam nam...

var tomt i dag tidlig for is, så sitter utålmodig og venter på at dei skal bli ferdige... og det tar sin tid... kansje eg skal legge meg igjen og stå opp nåe dei er ferdige... !! h e he

Skrevet

Hehe nei sei det,jeg knasker rundt 40 isbiter dagen enten bare slik di er eller i glass med saft/vann..mmmm kjempe godt:) mannen min er ganske lei av den knaskende lyden,men det får han bare tåle..det er kjempe godt!! og jeg tipper at tannlegetimen jeg har etter fødselen kommer godt med,tygger vel sondt hele emaljen:)

Skrevet

Hoho:) Velkommen til klubben:)

Isbiter er en gave til den fødende kvinnen!

Hele glasset fullt med isbiter...fyll på med vann(eller gulsaft)..drikk av..og sug og knas isbiter! Gjentatte ganger iløpet av en dag! Yngste gutten lurte på om ikke lillesøster i magen ble litt kald av det....(hehe)

Skrevet

Herlig å høre at det ikke bare er jeg som er helt ko-ko når det gjelder isbiter. Må si jeg også har vært litt bekymret for tennene mine, men set for bare gå. Det aller beste i verden akkurat nå er som du sier Berit, et glass fylt til toppen med isbiter (gjerne litt små biter) og gul saft. FÅr vann i munn bare jeg skriver det jo! he he he

lykke til alle isknaskere, det finnes vel verre ting å ha dilla på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...