Gå til innhold

3d ul om en uke:)


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

nå nærmer det seg, og jeg gleder meg såå mye til å se jenta vår igjen:) er det noen andre som skal snart, eller har vært på 3d? skal forresten mandag 10 mai:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi skal også på 3D neste uke:)) Gleder oss! Vi såg ikke kjønn på ordinær UL, gullet ville ikke vise godsiden til:p Så nå håper vi virkelig at vi får se kjønn! Er så nyskjerrige at vi holder på å sprekke:)

Hvor langt vil du være på vei på 3D'en? Jeg vil være ca 28 uker. Skal visst være ypperlig å ta det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da skjønner jeg at dere gleder dere:) vi ble fortalt på ordinær at det er en jente, og nå har vi handlet inn så mye rosa, så jeg håper at vi får det bekreftet..hehe kanskje det plutselig viser seg å være en gutt. så venter bare på den til vi skal begynne å innrede barnerommet:) jeg er helt i slutten av uke 27 når vi skal:) får vist med film også, så det blir skikkelig gøy:) du må fortelle hvordan det går da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også snaaart:)) Onsdag 12 mai skal vi! Da er jeg 28+2 og det var visst en fin tid! Gleder meg massssse:))))

Vi har også fått beskjed om jente, iallefall 98% sikkert. Så skal be legen om å se etter kjønn, uten å si noe om hva vi tror det er. For å få hans mening!

Liiiiten utfordring har vi jo hvis det blir gutt plutselig, da skapet er fullt av rosa stæsj:)))

Uansett, er så spent på å se om vi får se noen ansiktstrekk også gleder jeg meg til å få film jeg kan se på hjemme :))

 

Vi skal forresten til Lysaker, på Ultralydklinikken.

 

Lykke til dere også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Vi skal også på Lysaker ultralydklinikk, men ikke før slutten av mai- Må gi en lyd når du har vært der...er så spent. :)

Lykke til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...