Gå til innhold

interesse for nytt treff julimager?


venter på den lille :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der var du ja. :-) (svarte deg nettopp på forumet for 3. trimester)

Ja, blir gjerne med på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, her er jeg! vaar du med foorige uke da julimagene traff hverandre? Det gikk meg hus forbi, så kunne gjerne tenkt meg å være med neste gang.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, oppdaga det rett etter det hadde vært, trege meg. :-o

Men jeg kan kanskje bare opprette ett treff, så ser vi hvor mange som melder seg på? Greit med uka 17. mai er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg julimagetreff:) Enten på dagtid eller etter kl.19.30 på kvelden! 17mai uka er vel fin?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh, oppretta ett treff 20. mai. Men om dere kan uka etter i stedet, så fjerner jeg det bare, og avtaler bare her i stedet. :-) Har dere lyst til å møtes for eks onsdag 26?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

blei d nokka av det siste treffet ? e det intr for nytt træff? æ e gjerne med onsdag 26. som d va foreslått her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Det ble ikke noe av det forrige treffet. Gründer klokka 19 på onsdag? Jeg kan godt bestille bord dagen i forveien. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. E gjerne me på onsdag, men katti kl ska vi møtes på grunder? under bim treff ser æ bare bim treff harstad, mulig æ e litt blåst i hodet for tida, men ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenger opp i denne tråden har jeg foreslått klokka 19. :-o (og du har helt rett; det er ikke oppretta som eget BIM-treff, er bare skrivi om i denne tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gründer er stengt pga arbeid med ny platting ute; så foreslår Cafe Sånn i stedet. (har endra sted på BIM-treffet du har oppretta, mørketid) Håper alle dere får det med seg. :-)

Finner ikke noe telefonnumer dit for bordreservering, men sia det ser ut til at vi ikke blir mer enn 5-6 stk tenker jeg det går bra. Ses i morra, osndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir visst ikke treff på meg i dag likevel... Kommet litt for kort på oppgaven min, og fristen nærmer seg med stormskritt. Men håper på at det blir et nytt treff neste uke kanskje? Kos dere i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som var på treff i forrige uke snakka om å kanskje lage et nytt treff neste uke ? da ble det to uker imellom som alle fant ut var passelig tid men tanke på eksamenstid og sånn.... :) Hva synes dere om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...