daimon Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hei på dere Jeg har termin 10 mai, vært på 4 modningsakupunkturen i dag, kjenner nervene kommer smygende på meg, sist jeg fødte lå jeg i 28 harde timer, det sitter friskt i minnet selv om det er over 10 år siden - nå er jeg lei, jeg vil se denne lille jenta som er hybelboer hos meg, er i en gled/grue meg fase, i det ene øyeblikket gleder jeg meg, i det andre gruer meg så det verker i magen, er så redd det er noe galt med henne, fryktelig redd, I dag har jeg bedt min kjære ha sex med meg uansett, jeg vil i veien, håpe det sammen med akupunkturen kan fremskynde fødselen noen dager...går med kynnere hele tiden, hele natten, men det blir med det...så nå vil jeg ha skikkelig rier. Bare noen tanker fra meg
Ungmammamia Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 28 harde timer hørtes virkelig ikke bra ut.. Men du taklet det!!! Det kan ikke bli noe særllig værre enn det..? Du er nok ikke den eneste som har alle disse tankene. Jeg er førstegangs og aner rett og slett ikke hva jeg kan forvente når det kommer til fødsel. Men jeg vet at jeg ikke orker å være gravid særlig mye lengre. Tank så fantastisk det blir når vi ser pikene våre!! :) Jeg gleder meg! Hvordan syns du modningsakupunkturen har vært? Hva føler du? Begynte selv forrige uke etter å ha gått mange uker tidlig i svangerskapet.. Har stor tro! LYKKE TIL
Herkules Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Høes ut som du er helt normal og at du er helt klar og tøff nok for en fødsel Skjønner at det ikke frister med en ny lang fødsel, men trøst deg med at de fleste får en kjappere fødsel med nr to DU klarer det Du har klart et en gang før LYKKE til! nå er det snart din tur og du GLEDER deg til å møte den lille
Berit*fødeklar* Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Og tankene dine deler jeg.... Jeg gru/gleder meg..vil se lillepia mi snart...har vondt i ryggen(no grusomt), kynnere bare jeg rører meg, stikker i underlivet, sliten i kroppen! Trodde noe var i gjære her for 2 dager siden. Fikk en ekstra time hos jordmora i går som tok en titt. 2 cm åpning, moden, og de kynner`ne jeg har kan godt være starten på rier... Og hun sa jeg var forandret..virket mere fødeklar, og magen var sånn typisk fødemage!(hva nå enn det betyr) Meen...ifølge hva jeg har lest her inne...kan tydeligvis gå sånn..lenge! Så jeg begynner å tro..at jeg blir gående 1 mnd på overtid..sånn ca, eller rett og slett at fødselen er avlyst! Så lyst er det i min tunnel! (Bekkmørk, med andre ord!) Jeg er 3 gangsfødene, 7 år siden sist, og jeg har glemt alt! Mulig jeg har fortrengt det! Men det er meg da...sånn i dag....
daimon Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Takk for svar, merkelig, men det hjelper at det er flere som har samme fæle tanker som meg, må le litt ;o)) Akupunkturen setter iallefall i gang masekynnere eller hva det kalles, jeg nevnte det til JM i dag, jeg spurte hva som kunne gjøre så jeg kom videre fra disse kynnerne - mer akupunktur svarte hun ;o) jeg er spent på å se om det hjelper under fødsel, at det ikke blir like tøft som sist, noe alle sier det ikke vil bli med nr 2, så jeg håper og håper... Nå har jeg slike merkelige stikninger nedentil, de kommer regelmessig, kan ikke forklare de stikningene - men kjennes merkelig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå