♥REBECCA♥ Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/538845/offset/21
T#3 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Flott mage! Den skal du være stolt av:) Ser helt normal ut synes jeg:) Som de sies: Alt er jo normalt når man er gravid:)
♥REBECCA♥ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 hehe takk takk:) da er den kanskje normal da:)
Catias Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Flott mage, noe har den jo sunket...men det gjør vel ikke noe.....den skal jo det, og du har jo ikke så lenge igjen... Men du, jeg så på bildene dine, så utrolig fine vognposer du har laget....hvordan har du gjort det???
lille_vims Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Ser ut som babisen synker nedover, og det er jo bra. Det er jo tross alt det som er målet :-) Flott mage! Lykke til de siste ukene!
Mitzy Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Jeg syns den ser ut som den er sunket. Min er høy i forhold hvertfall. jeg har kun 11 dager igjen.
♥REBECCA♥ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2010 takk for det:) fant noen mål på nette av hva jeg skulle bruke av stoff:) så tegnet opp etter det og sydde,og ordnet dyne inni, var egentlig ganske enkelt:) kjempe gøy og lage:)
♥REBECCA♥ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2010 den har vært enda høyere oppe,men har dete kjempe mye ned di siste dagene, føles jo som om han skal dette ut snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå