Gå til innhold

Lagt på dere?


Scarlette

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 16 nå og har vært hos jordmor. Hun sa egentlig ikke noe om det, når jeg nevnte at har kanskje kun gått opp et kilo siden jeg var i uke 8.

Hvis jeg ikke legger på meg senere når bør jeg bli bekymret??

 

Når begynte dere å legge på dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ned 4 kg i 1. trimester. Har ikke lagt på meg noe hittil, så jeg er altså 4 kg i minus... Jordmor sa det var ingentin å bekymre seg for. Så lenge man spiser normalt får babyen all næring den trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vet inte helt ännu. Jag håller inte vanligtvis koll på min vikt och senast jag vägde mig var i v. 12. Då vägde jag 54.6 kg och jag blev ganska förvånad eftersom jag trodde jag hade lagt på mig massor. Nu är jag i v. 15 och har inte vägt mig sedan sist, men denna gång är jag säker på att jag har lagt på mig. Får se vad det står på vågen vid nästa invägning som är om ca 2 veckor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+2 i dag, og har gått ned 3-4 kg..

Var hos legen forrige uke, og han sa at det var normalt siden jeg hadde slitt med oppkast og dårlig mage en god stund.

Men han mente også at jeg godt kunne begynne å legge på meg litt nå snart, og siden både formen og matlysten min nå er på vei tilbake, var det ingen grunn til bekymring!

 

Babyen tok den næringa den trengte, så resten gikk bare utover meg foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...