Vårill Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Når den går... hva skjer da? Jeg har termin i dag, og nå gikk slimproppen. Kan jeg vente rier ganske kjapt nå eller?
M@msen Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 kan ta tid...gjorde det med meg... 7 dager før noe annet skjedde med nr 1, kan ikke huske å ha sett noe slimpropp med nr 2... LYkke til:)
sanfare25 Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Min gikk på torsdag, men er bare 37+5 i dag. Jordmor sa at det kan ta dager el uker.. ingen fasit. Men nå er jo du nesten i mål, så nå er det nok ting underveis uansett *spennende*
sosol Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Det der varrierer veldig, alt fra få timer til flere uker. Jeg ville ikke ha lagt så store planer i nærmeste fremtid for å si det slik
T#3 Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Tre dager etter med nr 1 og to dager etter med nr 2 (tror det var i den rekkefølgen) Men som flere sier, den kan gå flere uker før...
fresh Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 sist gikk slimproppen samme dag som jeg fødte, men denne gangen gikk den for noen uker siden faktisk-og her sitter jeg fortsatt med mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå