Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I går var vi og fikk inseminasjon i Dk. En times tid etter inseminasjonen fikk jeg ganske store smerter i underlivet. Tok to paracet og da slapp smertene litt. Ellers føltes magen både mørbanket opp veldig oppblåst ut resten av dagen. Noen andre som har opplevd noe lignende. Trodde ikke AIH skulle gi noe særlig ubehag. Mulig det kan ha vært en særdeles kraftig eggløsning. Det ene egget var i ferd med å briste da vi var på klinkikken til behandling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også litt småplager etterpå,men jeg har bare tenkt at det er eggløsning.

Så det kan jo være det er det som plager deg også. ( før var jeg aldi plaget med eggløsning,men etter at jeg har gått på hormoner og setter eggløsningsprøyte, er det såpass at jeg må ty til paracet.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Jeg har vært i kontakt med klinikken, og der mente de også at det var eggløsningssmerter. Jeg hadde to egg som var i ferd med å briste under inseminasjonen, og de mente dette kunne gi ekstra sterke smerter. Da virker det jo som om dette ikke er uvanlig, og jeg tenker ikke mer på det.

Hadde dere mange forsøk før dere ble gravide?

Skrevet

Hei!

Er gammelt nick jeg bruker så det er fra forrige gang jeg ble gravid. Vi brukte 22 mnd på jenta vår som er 3år nå. Da holdt det med lapraskopi, ble gravid mnd etter. Nå ble jeg operert i desember, AIH i februar og 2 inseminasjoner denne uken... så nå får vi krysse fingrene for at vi begge lykkes c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...