Gå til innhold

uke 22- er så sinnsykt trøtt hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med å holde motet oppe en hel arbeidsdag må jeg si. Når jeg kommer hjem må jeg ha en hvil for å kunne delta i familielivet (har to barn allerede som ikke helt skjønner hva dette går i) Noen andre? Hva gjør man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det å være gravid! Tror du skal være glad for at du "bare" er trøtt og ikke har andre plager som feks bekkenløsning, ryggproblemer e.l. Jeg er også veldig trøtt og energiløs, men trøster meg med at det kunne vært så mye verre...

Skrevet

Det går an å gjøre noe med at det går ut over familielivet. du kan be legen om sykemelding på 20-30 % sånn at du får hvilt deg litt før ungene kommer hjem fra barnehagen. det fikk jeg. greit nok at graviditet ikke er en sykdom og alt detser vissvasset, men en skal ikke måtte slite seg helt ut fordet"!

lykke til!

Skrevet

vi er nok mange som har det sånn.....

Heldigvis for sykemelding. Jeg kan sove og sove og sove...

Hos meg finnes d mange årsaker til sm da.

Ta vare på degselv, babyen og resten av familien !!

Skrevet

Jeg jobber ikke og er likevel så sliten pga bekkenløsning at jeg må legge meg ned hele tiden. Og jeg er 17 uker på vei. Så du må jo bare innrette deg:) Min mann må bestandig hvile etter jobb, og han er ikke gravid! Men det er klart det går utover han at jeg er helt ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...