Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg må bare få ut dampen her.

Jg har hatt ordentlig uflaks på jobbfronten helt siden jg ble sagt opp da jg var 1.mnd på vei (pga.finanskrisa). Gutten min har en jobb som han stooortrives i og som jg føler krever mer og mer av han.

Hans stilling krever at han reiser en del, men siden han ikke er bundet til noe (riktig ennå), så gjør han seg mest mulig fleksibel så jg får som oftest en ukes forvarsel på at han må ut og reise. Reisingen kan være alt fra tre dager til tre uker.

Uansett..kjenner at jg blir hormonell her jeg sitter. Jeg har regnet med at han skulle komme hjem fra USA på fredag og reise igjen til england på mandag og være der til onsdag, men slik ble det altså ikke. Det ser heller ut til at han må overvære sin jetlag hos meg på søndag for så å reise direkte til england på mandag.

Det skal også sies at lillebroren hans på 19 år bor sammen med oss, så den alenetiden vi har sammen hjemme er alldri alenetid!!

AAAAAAAAAAAAAGGGGGHHHHHHHHHH..nå er alt bare helt forjævlig.

Og jg vet at jg gir han dårlig samvittighet, og samtidig som jg vil at han skal skygges av den, vet jg hvor kjipern det er å ha dårlig samvittighet når man eeegentlig ikke fortjener det.

Men midt oppi alt det der så tenker jg alle mulige mørke tanker som f.eks. at han blir å måtte reise mens jg føder og at det kommer til å gå dårlig med oss barnets 1. leveår. Vi har vært sammen i 10 år, og har det fint sammen, men jg kan ikke tenke positivt nå som jg er så lei meg...

Det var langt innlegg..men det lettet litt å sette ord på tankene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ganske hormonell akkurat naa. Det er lov, men det er viktig aa holde fast i rasjonaliteten og den du egentlig er midt i hormonstormen.

Graat ut, men proev aa utsette alt du vil si til samboeren din. Ofte gaar slike tanker over etter en liten stund og da er det deilig at man ikke har belemret den man elsker eller startet en ekkel krangel for "ingenting".

Bruk tid paa deg selv og magen akkurat naa. Sunt kosthold, lett trening (gaaturer, yoga/pilates for gravide) og nok soevn hjelper mot daarlig humoer og depresjon i graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...