Gå til innhold

UL i morgen for vekstestimering:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende!

Har ei lita frøken i magen, men har ligget over det grønne feltet på symfysemålet hele veien så det er greit å få sjekka det ut!

Hørt de kan bomme med 500 g...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor som sendte deg til dette eller?

Jeg har en stor gutt i magen, termin i morgen.... Men har ikke vært på vekstestimering selv om jeg har ligget over det grønne feltet hele tiden. Når har du termin da?

Skrevet

Ja, jordmor henviste til UL etter at jeg spurte om hun kunne det.

Har termin om 17 dager (21. Mai)

Skal bli så godt å bli ferdig:)

Skrevet

Det er alltid spennende med vektestimering, jeg var på fredag pga stort barn sist og ligger over det grønne feltet denne gang også. Jenta mi ble da målt til 3400 på fredag (er 38+1 i dag), så de mente hun "kun" kom til å bli 4100....max 4500.

Sist sa de også 4100g, da kom det ut en stor gutt på 4770. Men som de sa, jentene pleier å være mindre enn guttene. Og hun ble kun målt til 10% over norm, mens gutten min ble målt til 25% over tror jeg (har også sett på sf mål fra forrige gang i etterkant, og da lå jeg nesten i topp av skjemaet på samme tid, så er faktisk mindre i mål denne gang enn sist, det trodde jeg ikke selv :) )

Lykke til på estimering :)

Skrevet

Oi hjelp! Det er godt jeg skal ha jente for jeg er så redd hun skal være stor og at hun skal ødelegge hele underlivet mitt.

Vil gjerne ha et sexliv igjen etterpå!

SKal være på sykehuset kl.10.20 og er veldig spent!

Er 37+6 i dag og da skal vel baby`n ligge på rundt 3200 g?

Skrevet

Lykke til i dag, C! Er spent på å høre resultatet, så håper det tikker inn en sms til meg:)

Klem fra den andre C:)

Skrevet

Velkommen til 3 tri, Caffe:)

Blir spennende framover nå!

Hodet var festet, og han trodde ikke hun kom til å bli over 4000 g

Et sted rundt 37-3800 g trodde han:)

Pluss at han la til at hun muligens kom til å komme før 21 mai. Det hadde absolutt ikke gjort meg noe!

Gleder meg utrolig fælt nå!

Grunnen til stor mage var sannsynligvis at morkaka ligger på fremre vegg og at det blir noen cm ekstra.

Jeg er overlykkelig og snart mamma for første gang!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...