klovner Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 jeg var på en tidlig ultralyd i uke 10+2. legen fant frem til en liten dings mellom beina som han mente kunne tyde på at det var en gutt. hva mener dere? bør jeg stole på det?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 nei, for den tingsen mellom beina kan like gjerne være klitoris, de er like store på den tiden så ville absolutt ikke stola på det nei!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Vet om ei som var til ordinær ul, ho fikk beskjed om at det helt sikkert var en gutt, men ut kom ei lita jente:o)
Snuppi06 Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Jeg fikk på ordinær UL vite at det "uten tvil var en gutt"... men på UL forrige uke fikk jeg beskjed om at dersom det var en gutt, var han "usedvanlig flink til å gjemme tissen sin". Så nå blir det spennende å se
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Ta en 3d så slipper dere de bekymringene=) Jeg fikk en fantastisk bilde som viste tydelig at det var ei tulle=) Kan legge ved en link: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?pid=5338002&id=641490559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå