Gå til innhold

erfaring ang sex og fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dette har effekt i forhold til igangsetting av fødsel? Har lest at sæden inneholder prostaglandin som visstnok skal modne mormunnen.. Noen som har erfart at dette virker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo ikke være helt sikker på at det er det som er grunnen til at fødsel starter...

Men med min forrige hadde jeg termin 27,og den 20 spiste jeg hele dagen,da mener jeg hele dagen-helt propp full.

Var stapp mett da vi la oss og vi hadde sex. Våknet ved 3 tiden på natten av rier og babyen kom den 21.

Men med førstemann virket det ikke da... så det har nok noe med hvor moden du er osv...

Skrevet

Det kan jo bare være tilfeldig, men vi hadde sex 4 timer før første ri kom. Da hadde vi ikke hatt sex på 1 mnd tid, og da fikk jeg vonde kynnere på natten. Ellers hadde jeg kjent noe som helst der nede.

Det sies at det kan ha en effekt om man har begynt å modnes litt der nede.

Skrevet

Jeg har ikke født, men har lest at det hjelper på mange. Jeg har i alle all erfart at det kan sette i gang masse murringer så jeg har tro på det. Kom mye murringer og sterke menssmerter bare en liten halvtime etter vi hadde sex i helgen. Turte faktisk ikke noe sex i går pga en viktig avtale i dag, men i kveld skal vi til pers, så får vi se hva som skjer ;-)

Lykke til!

Skrevet

Prøvde det ca 10 dager før termin.. Funket ikke her i gården i alle fall.. Fikk ikke kynnere eller noen ting.. Men skal nok gjøre et nytt forsøk om det ikke skjer noe snart.. :)

Skrevet

Forrige gang startet riene 20 min etter sex og jeg fødte noen timer senere (10 dager før termin).

Skrevet

Hmmm... lurer på om det blir noe på gubben ikveld,hehe ;) 11 dager igjen til termin men alt må prøves. Hodet er festet og alt er klart..

Skrevet

Det funker nok ikke om man ikke er litt moden der nede. Jeg fødte 5 dager før termin.

Skrevet

Det funket for meg forrige gang. Jeg og mannen min hadde sex et par timer før riene startet, men vet jo ikke om det var utløsende faktor eller bare tilfeldig timing...

Skrevet

Gubbe har fobi mot å ha sex med meg så lenge det ligger ei lita tulle i magen min og vi hadde fram til i går ikke hatt sex på over 2 mnd. Men i går ble han litt tvungen. Er så lei så lei og har termin den 20. mai. Har masse kynnere og tenkte sex kanskje kunne hjelpe på. Hadde sex og var oppe 5 ganger i natt pga skikkelige vonde kynnere, men desverre ingen rier. Men fikk iallefall litt love fra min kjære så det var jo ikke helt uten nytte:) får prøve igjen om noen dager....

Skrevet

Jeg har hatt regelmessig sex hele svangerskapet, ogsaa de siste ukene. Har termin i dag, sex senest i gaar. Det gir kynnere, men har ikke satt i gang noen foedsel hos meg.

Heldigvis er det ikke derfor jeg har sex, saa skuffelsen er ikke saa stor ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...