bollesmulene Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 termin om fire dager, blir satt i gang om 6 hvis ingen ting skjedd!! men av alle ting nå er jeg syk! så slapp og trøtt! frossen i kroppen og hoven i ansiktet.. føler meg ikke noe bra .. ( må bare få klagd litt ) startet i går med at jeg fryser og vonde kynnere og i natt!! vil bli opplagt og glad igjen! skulle gjøre rent , og kose med jenta mi <3
bollesmulene Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2010 og av alle ting kommer svigerfamilien på torsdag, de bor i nord norge.. har ikke plaget meg før men kjenner nå det er slitsomt å forholde meg til masse mennesker når termin er rundt hjørnet og trenger tiden med lille jenta mi her og samboeren min!! veldig glad i svigerfamilien min , men kjenner nå det er slitsomt og de har en sønn på 4! bare klager i dag jeg sorry!! bare så sliten og stresset av at alle planlegger rundt meg!
minimimmi Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Høres ikke noe kjekt ut! Tenker bare at du må ikke være redd for å si at du er sliten og ikke i form, det vil nok svigerfamilien din skjønne! :-) Bare dumt å prøve å late som du er i bedre form, kan tenke meg at du trenger å samle krefter og bare slappe av! :-) Det du trenger er bollesmulene-tid, hvile og samle tankene, viktig viktig! :-) Krysser alle fingre for deg! God bedring og lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå