Spinella Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Da har jeg og min kjære vært på ordinær ultralyd, og jeg er litt suffet. Bildene ble veldig dårlige på grunn av at jeg har litt ekstra polstring på magen fra før av, og hun kunne ikke se kjønn, OG jeg ble satt tilbake med 11 dager. Det er ikke det at jordmor gjorde noe galt eller noe. Jeg hadde bare gledet meg til å begynne å kjøpe enten blå eller rosae klær, fortelle alle at vi venter en gutt, eventuelt en jente. Og nå må vi vente helt til termin før vi får vite hva det blir. Syte syte
mama&mini Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Kan dere ikke gå på 3D ultralyd? Det koster jo litt ekstra, men da slipper du vente helt til termin :)
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Det er da ikke noe i veien for å forsøke en privat UL, og betale det selv. Kan jo være det blir lettere å se etter hvert! Forstår skuffelsen, men det viktigste er jo at beibien ser hel og fin ut. Kose deg nå, og kjøp litt nøytrale klær. Det betyr da ingenting hvilket kjønn det er, egentlig! Mange som ikke får oppleve det, engang...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 det hørtes trist ut.. jeg hadde blitt kjempeskuffa, og sikkert bestilt privar ul med en gang.. men hvor "mye" ekstra polstring har du da?? jeg er over 90 kilo( og lav), vært det begge gangene, og aldri hatt problemer med å se kjønn eller få bra bilder. og denne gangen har jeg masse ekstra polstring på magen etter 1 mann.. selvfølgelig blir de ikke SYLskarpe slik som jeg ser noen veldig tynne venniner har fått, men man ser absolutt alt man vil, og tilogmed kjønnet har vist på bildene..
To trollunger + en spire Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Vi fikk heller ikke se kjønn og ble satt tilbake en god uke sist. Mange som opplever det og det er kjedelig! Bestill privat ultralyd hvis du irriterer deg sterkt over det og er som meg ikke klarer å vente. Terminen som blir justert viser seg ofte å stemme, men vanskelig å svelge da.
Spinella Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2010 Ja, privat ultralyd er et alternativ. Ringte Medicus i Trondheim, og de tok 800 kroner for vanlig UL, og det kan jeg leve med. Er bare at vi bor i så grisegrendte strøk, at det tar 5 timer å kjøre til Trondheim, og jeg går på skole og mannnen min jobber. Så ikke så lett å passe inn i hverdagen. Noen som vet når babyen begynner å bli for stor til å se kjønn på UL?
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Hei =) Jeg er 15+5 og var på privat ul i dag. Anbefales! De tar seg god tid og du får se lenge og bildene var gode (dette varierer jo så klart). Hun kunne ane kjønnet, men pga at vår lille håpefulle lå så urolig og "gjemte" kjønnet sitt var det vanskelig for henne å si sikkert... Det ble konkludert med mest sannsynlig jente siden hun ikke fant penis og pung. Vi skal på ordinær ul om 3 uker og håper å vite kjønnet da. Nå som vi vet at h*n er frisk og fin med 10 fingre og tær er det det som er spenningen rundt neste ul =) Var på Majorstuaklinikken i Bergen forresten. 1200kr, men verdt det for min del da jeg har vært en del bekymret over diverse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå