eka72 prøver igjen Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hallo! Har et spørsmål til dere. Hvor tidelig fikk dere murringer og ubehag i forbindelse med ruging. Er på rugedag 4 og i dag har jeg skikkelig mens murring og vondt i korsryggen:-( Rugedag 2 var det litt blodrester på papirert, men har ikke hatt noe etter det. Hva skjer æ???? Huff dette tar på altså.
jente_80 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er på rugedag 5, og kjenner ingenting... er ikke så veldig happy for det heller..... Men jeg har lest og hørt at "alt" er normalt i denne tida, så det er vanskelig å vite Ikke har jeg lyst til å kjenne etter om jeg har noen symptomer heller.... vil ikke bli sprø!
eka72 prøver igjen Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 he he ja lett å bli revet med.... Vi får vel smøre oss med tålmodighet og vente. Skal du teste 13 mai du da eller??? Lykketil videre ihvertfall:-)
jente_80 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Har lyst til å vente til 13. mai ja... for det er 40-årsdagen til min kjææææære....! Dèt hadde vel vært en fin gave!
eka72 prøver igjen Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Håper inderlig du får gitt han verdens beste gave....... tvi,tvi,tvi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå