Gjest ibla Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Klarer nesten ikke vente jeg. Er så spent på om alt ser bra ut, og hvilken termin vi får (usikker..). Legen har beregnet seg frem til at jeg er 18+5 i dag, mens gyn (privat) mente 19+3 og jordmor mente også jeg var lenger enn legen sier, hvilket jeg tror selv også. Blir utrolig spennende å se lille mini:)
octoberdream Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg skal også på ultralyd i morgen! Gleder meg så jeg nesten ikke klarer å vente:) Etterpå skal jeg begynne å kjøpe litt klær og sånn! Jeg er 18+2
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Masse lykke til i morgen, jenter:=))) Gled dere masse.
Seriøst Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Lykke til i morgen!! Jeg skal også da, men gruer meg egentli mer enn jeg gleder meg nett nå Det går nok bra for oss alle
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 jeg også skal i dag:) grugleder meg. Så lykke til alle sammen så håper jeg det går bra for oss alle:) Oppdaterer etterpå når jeg har vært der:) Håper dere også gjør det:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 lykke til idag jenter!! dette går bra:) gleder meg til å lese oppdateringer:D
octoberdream Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Ja, da har vi vært på ultralyd. Det er en frisk liten gutt som ligger inni magen min og spreller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå