Minimo <3 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Har de siste ukene vært utrolig hovven i underlivet :/ Nesten følelsesløs og! Mener jeg er skikkelig oppblåst! Hva som gjør det og hva kan jeg gjøre med det? Noen som vet?
Fia1 Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 jeg sliter med det samme. Har fått tips om å ligge med rumpa høyt - men opplever ikke dette som veldig godt tips. er i uke 30 nå - så lurer på hvordan dette blir etterhvert...
MammatilNathaniel<3 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 har det på samme måten.. syns det er grusomt egentlig.. :/:/ har ikke fått noen tips for det, men fysio sa at ved å ligge med bekkenet litt høty, altså gjerne med beina på puter og et hånkle brettet sammen under rompa, ville vannet som visstnok "fyller seg" der nede, kunne trekke seg tilbake. vet ikke om det har noe å si på hovenheten, men det er iallfall alt jeg har fått høre..
Minimo <3 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 hmmm.. kjedelig da! Vi hadde morgensex på søndagen, og var plaget med smerter der nede ganske mangen timer etterpå! som om alt der inne holdt på å renne ut! var skikkelig tungt og det var skikkelig vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå