Gå til innhold

Vi har kjøpt hus!!! :o)


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Er så glad altså!! Eget hus for første gang :o) Bor nå i en leie-leilighet på 65 kvm med lite skap og bod-plass så dette blir som å komme til himmelen altså.

 

Så dette er en enebolig på rekke med kjempefin, solfylt uteplass, rett ved skogen og en bra barneskole (må tenke framover hehe) i en rolig blindgate. Huset er bygget i 1995 så ikke mye som trengs å gjøre, kun male litt inne... Gledermeggledermeggledermeg *ør* :o)

Overtagelse 1.juli...

 

Hvordan går det med deg hilde255? Med salg av leiligheten og kjøp av hus? Fått noen napp?

 

Ellers er det lite nytt på min front. Magen vokser og er 17 uker på vei. Er veldig sliten, men bortsett fra det så er formen ganske ok. Gruer meg for jobb-start om noen uker, skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å sjonglere jobb, barn, hus,hjem, flytting og svangerskap....hehe Men det går vel sikkert bra på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Kjempegøy. Skjønner virkelig at du gleder deg ja.

Vi fikk solgt leiligheten igår til 110 000 over takst. Så er jammen kjempefornøyd. Har ikke kjøpt hus ennå, men fått leie 1. etasje i et hus foreløpig. Så får vi roen på oss til å gå på visninger og sånn. Litt langt å kjøre frem og tilbake Oslo - Kristiansand hver gang det er ny visning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så flott! Gratulerer til dere også! Ja skjønner man trenger litt ro over seg når man skal se etter hus, ellers blir det fort et hastverkskjøp og det er ikke alltid så heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Magica! Det var jo morsomt - og samtidig godt å høre at det skjer nå. Så kommer dere inn og i orden til babyen kommer.

Godt å høre at det går bra med deg. Tenk 17 uker allerede - du er jo nesten halvveis jo! Og her går vi enda og duller med småbabyene våre som har rukket å bli bra store allerede! Hohoi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med hus.. Godt med litt større plass når det kommer en til=)

Lykke til med flytting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hus!! Jeg også vil ha!! Men tror ikke det blir før vi flytter til Vestlandet, og det er 3-4 år frem i tid....hvis jeg får med meg Frogner-mannen min:) Godt jeg har planene våre klare hvertfall...haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...