Gå til innhold

forlovers tale til bruden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? :) Skal være forlover i mai og styrer litt med talen her...

Alle innlegg taes imot med stoooor takk!!!!!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tale er i stikkord slik:

- hvordan vi møttes

- hvordan bruden var på denne tiden

- hva vi har opplevd sammen

- hva bruden betyr for meg

- lykke til!

Tar også med en liten morsom historie, og nevner at jeg synst hun er en flott mor.

Skrevet

Når det gjelder bryllupstaler, generelt sett, så synes jeg det er en god idé å se igjennom gamle fotoalbum, mens en skriver. Det bruker å hjelpe mye for å komme på gli.

Jeg kjenner en som skal begynne med bryllupstaler, se her http://bryllupstaler.wordpress.com/ Siden hans er ikke ferdig enda, men det er nok ikke lenge til.

Forlovertaler bruker ofte å være litt annerledes enn brud/brudgom-taler. Ofte mer humor, og pinlige episoder ;-)

Skrevet

Pass på at talen ikke blir for lang! Det er spesielt viktig hvis du ikke er så glad i å holde taler og ikke er så flink til det. Ikke bare rams opp tusen historier om hva dere har gjort sammen og le mens du forteller det uten å egnetlig fortelle hva du ler av fordi det er en intern vits mellom deg og bruden. Historiene bør være korte og vitser bør være sånn at alle forstår dem selvom talen egentlig er til bruden.

Ser etter jeg har skrevet dette at bryllupet var i mai, men det er sikkert andre som kan bruke tips senere også.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har lyst til å gi dere en link som jeg brukte da jeg var forlover, siden mange sliter med talen.

www.sangogtalehjelpen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...