Gå til innhold

2. Trimester


snuppelura-jente10

Anbefalte innlegg

Endelig, trodde aldri dagen skulle komme. Var på UL i går, er i dag 12+3. Var veldig redd da jeg hadde en MA for noen måneder siden. Men så herlig det var å se den lille turne, sparke og vinke i magen.

 

Lykke til jenter, spennende tider fremover for oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med første etappe!!!! En fantastisk følelse å se den lille i magen ♥

 

Jeg kommer etter i morgen... men skal på UL på torsdag for å se mitt lille gull for fjerde gang... :-) Jeg har også hatt to MA, derfor får jeg ekstra oppfølging fra min gyn og det er jeg veldig glad for.

 

Masse lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig deilig å få bekreftelse på at alt er bra :-)

 

Jeg er 15 uker på vei, veldig deilig at formen begynner bli bedre.

 

Og ny ultralyd 20 mai og håper alt enda er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte samtidig en ny UL-time 4. juni, he he, må få sett den lille, er så redd for at noe skal gå galt. Men nå begynner det virkelig å gå opp for meg at jeg skal bli mamma:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangsfødende og er ikkje helt inne på disse forkortelsene... Ka betyr egentlig MA...? Har forstått at det er noe som kan gå galt, men ka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: hurra for 2.trimester! Nå er vi vel snart alle over 12 uker?

 

Preggie Sue: MA står for Missed Abortion. Såvidt jeg har fått med meg er det når fosteret dør, men kroppen din ikke registrerer det. Det vil si at du ikke får blødninger og slikt (som med en spontanabort, SA), men fortsetter graviditeten omtrent som om ingenting hadde skjedd. Når det oppdages vil derfor fosteret måtte fjernes, ettersom kroppen din selv ikke har tatt seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg trodde eg var 11+2, men etter ultralyd idag viste det seg at eg var 12+2... Gledelig overraskelse! :) 2.trimester, I welcome you!

 

MillaLilla: Takk for forklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...