Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Tirsdag 4 mai =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 5 dager

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager

Skrevet

4 dager igjen.. OG i dag murrer det godt i ryggen og er kjempe kvalm og vondt i hue! hatt kynnere i hele natt.. Men tør ikke håper.. sikkert falsk alarm! fødestøv sender jeg dere.

Skrevet

74 dager og det føles som en hel evigheeeeet!

Skrevet

50 dager her, men føler jeg har magen på lånt tid etter helgens strabaser med å stoppe premature rier...

Skrevet

76 dager igjen, å synes tiden går fort... Regner med jeg synes den går tregt i Juni! <3 Men gleder meg til hun kommer <3

Skrevet

80 dager, men syntes det går fort! Skal snart til Spania en tur også, så da får jeg jo et lite avbrudd der;-)

Skrevet

9!!! dager:D

samma hvor treigt tia går, så synes jeg jammen det ikke er lenge siden jeg telte 70, 50, 30...osv ;-)

begynner å se det er lys i enden av tunellen:D:D

Skrevet

15 dager! Ikke lenge siden jeg var på 100 syns jeg! Hvor har tiden blitt av?

Skrevet

-0, Termin idag!! :D:D

Skrevet

58 dager. Føles som i går at jeg skrev 80. Og da trodde jeg ikke på at det gikk fort. Men det har det jammen meg gjort. Heldigvis!

Skrevet

6 dager til planlagt ks. Nå går tiden sakte, med alle "vondtene"! Men neste tirsdag er jeg blitt MAMMA! wow...

Skrevet

20 dager til ks... Nå flyr tiden avgårde!! Iiiik :-D

Skrevet

60 dager i gjenn:o)

Skrevet

85 dager igjen!

Jeg synes det går veldig fort ... og skal kose meg masse den siste tiden - før "helvete" braker løs ... ;o) hehe!

Skrevet

83 dager:)

Skrevet

13 dager igjen :-) I dag er jeg offisielt klar også, så velkommen ut til oss gutten vår!

Skrevet

OMG! jeg har termin i morgen!!!

Kom ut lille prinsesse, så slipper vi tvinge deg ut til torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...