Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Det er jeg også! :-) Også har han skapt sønnen vår, som vi er så heldige å få passe på til han blir stor!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Jeg og:) har vært noen turbulente år med min mann, men har alikevel klart å bevare troen Har også to kjempeflotte barn og et tantebarn som jeg er super glade i :-) Også håper jeg jesus snart vil gjøre det sånn at udannelsen min kommer i boks etterhvert tenk hvis flere kunne få oppleve hvor GOD jesus er :-) vi har mye å takke for. og tenk at vi en dag skal få være sammen med ham for evig det er stort det! Ønsker at flere kunne oppleve jesu kjærlighet og ta imot ham i hjerte sitt, og den hellige ånd som personlig talsmann og veileder...... det er da vi lærer å leve rett
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 så bra at flere kjenner det slik hadde jeg ikke hatt jesus altså ! takk for jesus det er sikkert. det er en gave fra gud med barna våre og vi er heldige som kan passe på dem ønskene og drømmene dere har skal dere bare TRO på...virkelig TRO!! gud ser til hjertet og lever du i ett med Gud, ser han til hjertet og vil velsigne deg rikelig. dere vil bli overasket over resultater som bare dukker opp når en minst venter det ! gi ikke opp. skullle det likevel ikke dukke opp den drømmen osv så vet du kanskje Gud tenker annereldes på den drømmen du har...kanskje han mener "tiden er ikke nå" eller "senere en annen gang" elller så er det bare å "kom til meg og ta imot" det er en mening med alt i livet. gud vet hva som er til det beste for oss . hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå