Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere!

er bare 13uker på vei, og renner på do i ett sett. Er oppe cirka 4-5ganger om natta.....og om dagen cirka en gang i timen. Jeg drikker ikke så mye heller.... Husker jeg var oppe i 13 runder sist, men det var ikke før på slutten av siste trimester!

Men prøvene hos legen er fine....

flere som er tissetrengte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg begynte å løpe på do allerede da jeg var seks uker. Da visste jeg ikke at jeg var gravid. Har tisset mye oftere enn vanlig, og gjør det egentlig enda. Jeg trodde det skulle avta i andre trimester, men det har det ikke gjort med meg. Men så viste det seg at jeg hadde en uiv, så har gått på antibiotika for det nå. Men er veldig usikker på om jeg er kvitt det, så skal levere en ny urinprøve denne uken. Bare for å være sikker. Er nå 17+3.

Noen ganger må jeg stå opp 1 gang om natten for å tisse, ellers pleier jeg å "klare meg" til tidlig om morgenen, da våkner jeg av at jeg er veldig tissetrengt. Så jeg går kanskje ikke like mye på do som deg,hvertfall ikke om natten, men jeg tror det er helt vanlig å være mer tissetreng enn man normalt er.

Skrevet

Løper på do...ned 2 etg pga oppussing...MED bekkenløsning ... minimum 4-5 ganger hver natt!

Søvn er et oppgitt fenomen.

Først i de tidlige morgentimer er jeg "tom" og kan sove et par timer uten å løpe.

Har i tillegg altfor lavt blodtrykk OG er dehydrert så legen vil ha meg til å drikke ENDA mer... OOOOOMAAADREMIIIA!!!!!!

Er i uke 23 og er ganske sikker på at jeg kommer til å bli gaaal;)))!

Smil fra oppgitt meg:)

Skrevet

Heisann:)

Er 14+4 og løper enda på do om natten. Alt fra 1-4 ganger. Irriterende, men er vell sånn d er..... :)

Skrevet

d komme t å gå litt bedre om et par uger, så bler d verre igjen i uge 27 28. tenke på d posetive me en liden unge der inne, pleie å hjelpa meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...