tingeling81 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2010 tenkte då på duo eller duo deluxe...
storetrille Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Har ikke erfaring med de du nevner, men har kjøpt en Skip Hop Studio som jeg har begynt å bruke nå allerede før babyen er kommet - virker helt super!
Tullball Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har bestillt skip hop duo deluxe, men ikke fått den ennå. Fikk den anbefalt... Kan gi tilbakemelding når jeg har fått den.
tingeling81 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 ok. synst den ser fin ut. men lurer litt på korleis den er i forhold til regn og sånn, om det vil regne rett oppi?
Tullball Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har faktisk bestilt Skip Hop dash deluxe, ikke duo deluxe. Den har en flapp som ligger over og jeg tror ikke det blir noe problem med den...
SnartToGull Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 jeg har kjøpt skip hop dash deluxe...dn er veldig fin og praktisk ser det ut som, men den er liten i forhold til mange andre stellevesker...men tror jeg skal få plass til alt jeg trenger. kanskje en fordel at den ikke er så diger, da blir det fort at man drasser rundt med for mye!!!
tingeling81 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2010 ok, men likte bedre duo deluxe, synst den var finare utan lokket... ellers reknar eg med at dei er ganske like...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå