♥ma-lo♥ Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Blir syklusen påvirket når man har stabil syklus og har EL av seg selv? Eller er det bare de som har laange sykluser som blir påvirket i sykluslengden?
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 tror man kan bli påvirka av den uansett. men er litt fra person til person. min ble ikke påvirka, men jeg fikk eggløsning litt tidligere enn vanlig! men annet enn det så fikk jeg mens som vanlig mnd etter det. ble ikke gravid første mnd på den. men ble gravid rett etter i pause mnd. men pergotime er visst i systemet i mer enn1 mnd, så tror den har noe med denne graviditeten og gjøre, for jeg har bare eggløsning ca annenhver mnd etter en xu hvor jeg måtte fjerne en eggleder osv. så pergotime påvirker nok kroppen som sagt forskjellig fra person til person lykke til med deg!
lenak Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har kort syklus i utgangspunktet (25 dg) og naturlig eggløsning, men fikk Pergotime fordi vi hadde forsøkt å bli gravide lenge uten hell. Første gang jeg forsøkte Pergotime fikk jeg ikke tilbake menstruasjonen og måtte ta Provera til slutt (som setter i gang menstruasjonen). Da var jeg på dag 70! Ikke spesielt gøy når man forsøker å bli gravid. Legen min overtalte meg til å forsøke en Pergo-kur til og da var alt normalt igjen. Så jeg tipper det er litt individuelt hvordan det funker og i tillegg at det kan variere fra gang til gang! Lykke til!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Hos meg så fikk jeg EL på dag 16 så blei litt lengre.. Funka ikke første gang på meg, enkel kur (50mg) men når jeg tok dobbel så satt'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå