hamsterpia Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er visst ikke lenge til vi må begynne å se oss om etter et slik
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 De vokser fort disse små ;o) Vi har britax, kjempefornøyd med et. Det har veldig gode sidestøtter! (Deilig når han sovner i bilen.) Så er det en dings bakpå som gjør at vi kan legge ned setet litt, han liker å ha det sånn når vi skal på langtur!!
~sjiraff~ Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Vi har iZi Up fra HTS. Synes det er knall. Kjempebra hodestøtte. Har i Norge fått krtikk for ikke å ha støtte ved hoftene, men det er nettopp det som gjør at det har skåret høy i en tysk test (har jeg blitt fortalt). Grunnen er at på iZi Up setet så holder selen ungen ordentlig på plass ved hoftene. Mange andre seter, med støtte ved oftene, gjør at selen ligger over lårene fremfor å holde ungen på plass slik det skal. Som sagt er dette noe jeg har blitt fortalt og ikke noe jeg har dokumentert på noen som helst måte.
Gjest irismor Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Har samme Britaxsete som hælladussan, veldig fornøyd med det.
EnMamma Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Den tyske og den norske testen skal ha like score da det er den samme store barnesetetesten som publiseres over hele Europa.
~sjiraff~ Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Ikke vet jeg. Vet bare at iZi up ble testvinner i tyskland og middels her i Norge... Er vel 2-3 år siden.
EnMamma Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 I den testen får det kritikk for påkjenningen ved sidekollisjon og dårlig stabilitet i Tyskland: http://www1.adac.de/Tests/Kindersicherung/Kindersitze/2008/hts_izi_up.asp
It's all about me Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Britax KidFix. Knallbra sete og guttungen elsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå