Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som opplever at babyen sparker som om den skulle hatt krampe?? rattatata på en måte?

tror jeg holder på å bli rar... hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dumt spørsmål! Her er det boksing,sparking,hikking, rattata,etc etc - all day long føles det som.Imorgen er det UL (uke30) da skal j nevne dette.Men leser at andre opplever d samme så j stresser ikke m det.

Skrevet

babyen er jo helt vill jo.....kanskje den vil ut??? er i uke 37

Skrevet

sånn sparker jenta mi også! Kan ikke huske at gutten min fra forrige svangerskap gjorde det samme...

hun tar helt av i magen, spesielt i 12-1 tiden på natta.. :P

Skrevet

Sånn er min å. Har kjent ut som han har rista innimellom. Innimellom er bevegelsene så harde at det gjør skikkelig vondt. Er vel ganske vanlig tror jeg, men første var litt roligere i magen enn han som er inni der nå :)

Skrevet

Så godt å høre!!! For dette har jeg lurt på selv også, men ikke turt å spørre noen om ;)

Ja de er litt sære de rattatata bevegelsene, krampeaktige, akkurat som om babyen henger seg opp... Lurt på flere ganger om det er normalt eller om jeg burde bekymre meg. Men nå skjønner jeg at jeg bare kan ta det med ro ;) Phu...

Skrevet

Hehehe, jeg har også lurt på om baby har anfall inne der noen ganger gitt! Vet ikke kjønn denne gang, men kan ikke huske at sønnen min gjorde dette..

Skrevet

Kjenner igjen dette ja! Det føles som om det er et epilepsi-anfall på gang inni der, fint at andre har opplevd det samme da!

Skrevet

Jeg opplever også dette innimellom. Spurte jordmor om det siste jeg var på kontroll og hun sa at det var helt normalt. Sammenlignet det med hvordan den lille kommer til å sprelle når hun ligger på stellebordet. Noen ganger spreller de jo med hele kroppen, begge armer og bein på én gang og spenner hele seg. Når hun beskrev det sånn kunne jeg liksom kjenne igjen bevegelsene synes jeg :-)

Skrevet

Hei! Mine to forje barn har hatt sånne krampeanfall inni magen. De kom ut helt friske! Leste et sted at de kan riste når de tisser... Vet ikke om det er det, men tydeligvis helt normalt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...