sweety72 Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Nå er det to dager til UL termin dato, men det er ikke noe tegn på fødsel, annet enn at jeg er har vanskeligheter til ¨å reise meg opp når jeg sitter, vondt i underlivet og masse vann samling i beina og føttene og nummenhet i hendene. Håper jeg føder snart, hvordan går det med dere som har også termin rundt den datoen?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Ja i morgen har vi termin..herregud som tia har flydd brått! Jeg har slima endel i det siste, vondt i ryggen, mensmurringer, kvalm osv...men ser ikke ut som det skal skje noe fødsel, så da blir det vel at vi kaster ho ut med igangsettelse te torsdag da..=/ Å jeg som hadde håpet og få en ære av å finne ut hvordan det kjennes ut når det starter av seg selv... Lykke til!
Amazone Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Samme her, lite action. Men er betydelig "tregere" i kroppen enn for en liten uke siden. Mye nedpress og signaler fra bekkenet om at jeg må ta det rolig. Mensmurringer og ustabil mage. IZ<3Marcus<3Leonora<3,6mai!! blir du satt ingang allerde torsdag? Jeg skal på vanlig fastlegekontroll fredag, og får ikke overtidsvurdering fra føden før i neste uke....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 ja det har litt med svangerskap/fødselshistorikk, har en 3 åring fra før og en veldig snill lege som tar meg på alvor! Så jeg er bare veldig heldig!
Amazone Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Leste det innlegget hvor du forklarer, da skjønner jeg! Det er uansett ikke lenge igjen å vente for noen av oss:) Det er bare så merkelig å gå rundt å vite at det kan skje når som helst, samtidig som man skal prøve å planlegge dagene...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Jepp....helt utrolig at tiden brått kom...Og jeg som trodde jg skulle gå evig gravid! hehe
Silius82 Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Skjer ikke noe her heller... Håper hver kveld når jeg legger meg at nå skal det skje.. .Men neida. Men Amazone: ustabil mage er bra i følge min JM, da er det i ferd med å skje noe, fordi kroppen tømmer tarmene før fødsel... Jeg håper på løs mage selv jeg!! hehe... Spesielt at man håper på mensmurringer og løs mage og uutholdelig smerte. Men nå vil jeg ha prinsen vår ut!!!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Er dårlig mage bra? hmz...har hatt det noen dager jeg også...hmmmmm...kanskje vi er heldige da=)
baremay Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Hadde termin i går jeg, og ingen tegn på at noe er i gang.Ikke noe vondt, men selvsagt litt sliten og kjenner at han begynner å bli litt vel stor nå - ikke mer plass! Var hos jordmor i dag. Hun ville ikke sjekke modning fordi hun mente at det ikke hadde så mye å si for når fødselen skjedde og bare stresset oss opp. Hadde gledet meg litt til å høre om noe var på gang, men det er vel bare å vente :-) Lykke til til dere andre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå