Gå til innhold

Flere som er redde for at barnet ikke er er friskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg hadde det litt sånn sist også, men kjenner det enda mer denne gangen. Jeg fødte en frisk og fin gutt sist, så jeg burde kanskje ikke tenke slik.. men det gjør jeg :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

jeg å tenker det masse .. har en frisk aktiv jente fra før.. men tankene dukker ofte opp, hva om det er noe galt eller noe går galt under føselen.. og blitt veldig redd for at jeg selv skal dø! men prøver så godt jeg kan å tenke at alt vil bli bra <3

og mest sannsynelig er lille babyen helt frisk ....<3

ønsker deg all lykke ;)

Skrevet

Jeg har ingen bekymringer for at lille gutt er syk på noe vis. Men så har jeg hatt 9 UL da.

Skrevet

Takk og det samme til deg! Tror kanskje det henger sammen med at jeg ikke har tid til å tenke på babyen i dette svangerskapet. Er så hektisk med en liten aktiv gutt på 1,5 år og fulltidsjobb at jeg nesten ikke tenker på at det er noe i magen.

Lykke til!

Skrevet

Åj, det var mange UL. Jeg kunne godt tenkt meg en til, jeg.. Har vært på den ordinære i uke 18 og en i uke 12. Men det er jo evigheter siden! Er 34+2 i dag.

Skrevet

Jeg er førstegangs, i uke 34, og er veldig nervøs for det... var på nakkefoldssjekk i uke 13, og ba de også se etter det på ordinær ul, men de sa at alt så bra ut. Klarer likevell ikke tenke at alt kommer til å gå bra, er redd for tullete ting, alt fra at han skal ha et stort fødselsmerke i ansiktet til hareskår, at han er blind, døv eller selvfølgelgi hjerneskader etc... Jeg håper så inderlig at han er frisk og alt er bra... er vel naturlig å være redd for sånt tipper jeg?

Skrevet

For min del å har jeg ikke mye tid til magen.. det går i full fart her .. føler jeg ikke har fått blitt ordentelig kjent med lille jenta i magen min, som jeg ble under mitt første svangerskap! mer bekymringer nå.. men som regel går jo alt bra <3

Skrevet

jeg har to uker til termin og har med jevne mellomrom også fått slike tanker som AdaMarie skriver over meg.. det er nok vanlig å få disse tankene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...