Gå til innhold

Full pott på kontroll i uke 33


Gjest

Anbefalte innlegg

Alt som kunne gi utslag gjorde visst det i dag. Sukker, proteiner, blod the works. Så halvt i spøk sa jeg at "da har jeg vel høyt blodtrykk også da"....og DET hadde jeg..Like oppunder grensa til preeklampsi. Skal tilbake i neste uke for ny kontroll mtp både diabetes og forgiftning, og evt vurdering på sykehuset. Så kjipt. Tør jo omtrent ikke å gjøre noenting her i dag i frykt for å provosere fram høyere blodtrykk (jada, jeg vet egentlig at det er lite jeg får gjort fra eller til, men det henger over meg i alt jeg gjør like fullt)

 

Sukk. Er det fler, eller har jeg maxa ut det som kan gi utslag....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff det hørtes ikke godt ut! :/ Håper at det går bra med deg på ny sjekk. Greit å ta det med ro tror jeg ja, slappe av og bare kose deg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Har du hatt et problemfritt svangerskap sålangt? Jeg glemte nemlig urinprøve sist (svima...) og legen sa det ikke gjorde noe siden jeg bare har hatt +1 på protein hele tiden... Skal tilbake neste uke... Kan ting skje så fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har vært helt normalt hittill, så ting kan skje fort. Men nå skal det sies at det er ikke preeklampsi (ennå...), bare ser ut til at det KAN være begynnelsen på det. Du har nok ikke noe å bekymre deg over, så lenge man vet å kontakte lege/fødeavd om man skulle føle seg veldig dårlig. Blodtrykket var visstnok uansett det viktigste i forhold til akkurat det.

 

Var på grensen til svangerskapsdiabetes sist så akkurat det var ingen overraskelse. Bare synes det var så mye på en gang. Nå sitter jeg her og venter på tlf med beskjed om at jeg kan hente UVI-medisiner.

 

Og skal ikke bare klage da, mannen i huset ble så bekymret at han nå har avtalt med sjefen sin å omrokkere på arbeidstidene så han kan stå for både henting og levering i bhg, siden han leste at fysisk slit kan være negativt for blodtrykket til gravide som alt har problemer med det:) LUXUS:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var nær preeklampsi i første svangerskap. da skal ein redusere saltforbruket då det kan gi høgare bt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...