Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Skal inn for å måle livmorhalsen pga nebbing (dvs at det er en sjangse for at jeg begynner å få åpning på indre mormunn nå). De oppdaget det på ordinær UL for en mnd siden og i morgen skal jeg på ny kontroll. Håååååper virkelig ikke at livmorhalsen har blitt kortere nå altså! Den så veldig fin ut på ordinær UL. men siden jeg har delt livmor og mye kynnere og fikk åpning på indre mormunn med førstemann så er det ingen vei utenom hyppige kontroller nå. Er veldig fint det altså, men jeg hååååper bare at dette svangerskapet ikke blir så preget av uro og frykt som sist...... (har 1 exu, 1 ma og 1 sa bak meg i fjor også, så jeg føler ikke at jeg trenger denne ekstra belastningen nå...) Ønsk meg lykke til da:) Klem
<3 Septembermirakel x2 <3 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Ønsker deg masse masse lykke til i morgen!!!! Håper alt står bra til og ingen kortere livmorhals i sikte!!! skal på min ordinære UL nå på onsdag jeg, kjenner det kan bli en lang dag i morgen ja;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skal krysse både lår og legger for deg, maddemor, håper det ikke har åpna seg noe mer der inne! Også må du oppdatere oss imorgen da, tvi-tvi=)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Tusen tusen takk:) Babyen har det veldig fint der inne og vekstavvik på + 8% er jo bra:) Gutten vår hadde jo minus 10%..... Livmorhalsen var blitt lengre igjen den så der er det ingen fare i sikte sa legen:) Så nå var det eneste hvis kynnerne blir så vonde at jeg ikke kan prate eller at de bare blir regelmessige (trenger da ikke å vøre vonde) så må jeg kontakte føden med en gang...... Men, alt ser bra ut og jeg er lykkelig som bare det!!!! Ny kontroll om 4 uker:)
Zeke Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Så bra tenkte på deg i dag. godt at du får masse oppfølging,veit du hva som ligger inni der eller? Lykke til vidre maddemor
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2010 ååååh, nå klarte jeg å slette en lang melding her:( Hei påsan (he he, kan ikke slutte å kalle deg det:) Veldig glad for at skatten i magen er større enn gjennomsnittet siden det alltid er en fare for prematurt hos meg. Føler meg veldig godt tatt vare på og er relativt trygg nå. Vet ikke kjønnet nei. Har jo vært på 7 UL hittil og det har vært mulig å se kjønnet på minst 3 av de, men vi har klart å holde oss. Legen spurte i dag om vi visste eller ville vite kjønnet og vi svarte nei. Hun så det veldig raskt da så det spørs om det er n liten rakkergutt til der inne:) Alt bra med deg også? Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå