Gå til innhold

ny her:)


captiva

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag vært på min andre ordinære UL. Ble satt tilbake to uker på forrige,og hun fikk ikke tatt en skikkelig sjekk av babyen,derfor fikk jeg ny.

Alt så bra ut <3 men babyen nektet å spre bena,så vi vet ikke hvilket kjønn h*n er. skal på 3d Ul,håper h*n spriker da :)

Terminen min er 24.september,og jeg er halvveis på onsdag :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Var på min andre ul på fredag, forrige gang ble jeg satt tilbake hele 5 uker...akk..

Jeg har hørt at om du har full blære så er det lettere å se kjønnet. Prøvde ikke det selv da, ble litt hastverk på meg. Alt så bra ut og vi venter en gutt. Termin 23.september :)

Når skal du på 3d?

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

Min førstemann var også av det sjenerte slaget som ikkje ville visa seg, så me levde i spenning til fødselen (sjølv om eg trudde det var ein gutt - og fekk rett).

 

Kva trur du det blir sjølv? Gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker tilbake! Oi,det må ha vært skikkelig nedtur,jeg synes det var mye å bli satt to uker tilbake. Beholdt du terminen fra første ul nå?

Første gang jeg var der fikk jeg beskjed om å ha tom blære før jeg kom neste gang,så hadde jo det. Kjipt om det skulle være litt av grunnen til at vi ikke fikk se noe da.

Veldig tette terminer da,spennende:)

skal på 3d 25.juni,håper tiden dit går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som vil vise seg dessverre...Håper vi får sett det på 3d altså,for er jammen ikke mye kjønnsnøytrale klær..og jeg verker etter å kjøpe noe rosa eller blått;)

 

har i de siste ukene fått en følelse av at det er jente. spennende å se om jeg har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

 

Velkommen til oss! :-)

Blir spennende å se om det blir gutt eller jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ble jo litt satt ut.

Etter siste ul ble jeg satt frem 1 uke.

Blir nok gøy med 3d :)) Ja, håper ukene går fort!

Aner jo ikke om full blære ville å gjort noe fra eller til. Som sagt, jeg rakk jo ikke fylle den opp ;)

Er jo gøy å vite kjønnet synes jeg. Dessuten er det ikke så mye nøytralt å få kjøpt...

Hvor holder du til da? Jeg bor i Mandal, og skal føde i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er også ny her :)

Har vært til en ultralyd, så ikke kjønnet der pga ungen ikke sprikte meg beina, men har valgt å ikke gå videre med det og heller leve i spenningen :) Har termin 16. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...