smokie m/ nr 3. Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Eg har hatt stikkingar, som eg tolker som modning, mykje dei siste dagane, og i går seig magen min langt ned i bekkenet. I dag har eg konstant menssmerter. Nokon som har hatt det slik og har gått "lenge" før dei fødte likevel? Eller fødte du etter eit par dagar når du hadde det slik? Det er litt for tidleg for meg, så eg håper på "Eg gjekk i vekesvis"-svar
tingeling81 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Lurer litt på det her eg og, har vel hatt det sånn som deg i ei god veke trur eg... fremdeles ca.3 veker til termin...
smokie m/ nr 3. Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 God veke er eit godt svar Sist gang eg fødte, kom babyen 2 dager etter at magen seig... Og har ikkje tid til å føde i morgo, er ikkje klar korkje psykisk eller med alt det praktiske.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg kan si ukevis :-) Har hatt stikkinger i underlivet i ett par uker ( til og med vært inne på føden for en ekstra sjekk på grunn av modningen) magen har sunket godt ned i bekkenet, og jeg er i uke 33. Ingen fare sa jordmor. Og jeg har omtrent samme erfaring fra forrige gang. Da kom jenta to dager før termin......
smokie m/ nr 3. Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2010 Hmmm, mine kom i veke 36 begge to, og den siste kom to dager etter at magen seig. Eg er begynner på veke 35 i morgo. Heldigvis har eg kontroll hjå jordmor i morgo, så eg får snakka litt med ho. Eg håper som eg sikkert har skrive før, at babyen er inne i minst 3 veker til. Men det er jo fint å høyre vekesvis då, så kan eg håpe at det gjeld meg òg :D
M4 Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg går inn i uke 38 i dag, 37+0, (førstegangsfødende) og i de siste to dagene føler jeg at magen har sunket og jeg har masse vondt i bekkenet og sidene av magen, samt kynnere heeele tiden.. Lurer på om gutten har tenkt å komme litt før termin den 26.mai!! Sjekker jordmor hvor langt man er i modningsprosessen når jeg skal på sjekk nå i morgen, eller venter de til man har nådd termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå