Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært skikkelig grinete på mannen min i helga. Kjefta på han for ingenting, begynt å grine for ingenting. Huff!!! Men han vet jo at jeg er gravid, så han forstår hvorfor jeg er sånn. Verre ble det på jobb i dag, da jeg "snerra" til sjefen min uten grunn. (Og nå tenker jeg kjempemasse på det - huff, huff, huff! Hun vet ikke at jeg er gravid heller, så hun skjønner vel ingenting...) Nå sitter jeg ute og begynte å grine for en tullete episode som skjedde i gata, der jeg selv ikke var involvert en gang...

Har jo lyst å bare være glad, men så er jeg bare BITCH eller GRINE-GURI jo!

Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Igår begynte jeg å storgrine fordi det lukta vondt både på badet og på kjøkkenet (ifølge min hardt arbeidende nese), så jeg hadde ikke noe sted å spytte ut tannkremen. Jeg hadde munnen full av skum og begynte å brekke meg og ble helt hysterisk - før jeg knakk sammen i gråt.

Stakkars, stakkars samboer..

Skrevet

GODT Å HØRE AT DET IKKE BARE ER MEG!!! :)

Hehe, må le litt av meg selv også, men klarer IKKE å le når jeg "er i modus". Det er grusomt - da føles det som at alt raser sammen rundt meg! Ja, stakkars mennene våre - jeg får bare håpe at forholdet tåler dette her! :) Jeg er ganske setimental til vanlig, men nå griner jeg av helt andre ting enn jeg gjør til vanlig... Jeg går med en slags indre uro hele tiden - og jeg vet aldri når jeg eksploderer - skummelt!

Skrevet

Jeg er også fryktelig lettrørt fra før, men har heldigvis ikke blitt noe "verre" på den måten. Men jeg kjenner noen ganger at det bare bobler av sinne og faenskap inni meg. Jeg blir bare sittende og riste. De siste dagene har det vært ny all time high. Men det henger nok sammen med at jeg skal på ultralyd imorra og er nervøs (selv om ingenting tilsier at jeg skal være det), pluss at kvalmen har satt inn femtegiret.

Men jeg tror at om vi klarer å se humoren i de situasjonene som oppstår rundt oss, så får vi et litt lettere svangerskap ihvertfall :)

Skrevet

Sånn har jeg det også! føler meg som verdens største bitch, stakkars kjærsten min.... Hehe, men litt godt å vite man ikke er alene :)

Merker også at lunta er kortere på jobben, og det føles litt verre :S ingen som vet jeg er gravid enda, så håper de vil tilgi meg den dagen de får vite det, prøver jo å skjerpe meg maks hele tiden, så håper det bare er meg selv som tror jeg er verre enn jeg er.... hehe :S

Lykke til jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...