barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hei. Jeg bor i Bergen, og skal flytte innen kommunen. Derfor skal vi skifte bhg.- plasser for barna våre. Problemet er at vi er tilbudt plass i den nye bhg en måned før vi flytter. Dette må vi takke ja til, ellers mister vi plassene. Noen som vet om det er mulig å beholde plassen i den gamle bhg inntil vi faktisk flytter og dermed betaler dobbelt opp i en måned. Har henvendt meg til kommunen, men de er så sinnsykt trege til å svare...
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jada, det går ann. Vi fikk plass fra 1.februar her, mens vi måtte ha plassen ut mnd i den gamle bhg.Så vi hadde i praksis 2 bhg plasser i 1 mnd.
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Takk. Da skriver vi dato på oppsigelse en mnd etter at vi har fått plass i den nye.
Elletuppa Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Ja så lenge du betaler begge plassene, kan du selvsagt ha det.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Vi hadde det ut oppsigelsestiden i gamle bhg. Så tror ikke det er noeannet problem enn det økonomiske;-)
hamsterpia Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg mener at du automatisk mister dem "gamle" plassen så fort du takker ja i en annen barnehage. Er 99% sikker på at det er slik her i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå