Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Ariel. Jeg klarer ikke å forsone meg med det, får litt sånn Askepott og Snevit følelse. Men ser det er flere som har begynt å bruke det.
TurboMaria Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Får litt disney-vibber ja. Og i noen land så er vel Ariel et guttenavn. den eneste jeg har møtt som het Ariel var i hvertfall en gutt. Men ikke noe galt med navnet i seg selv egentlig
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Ariel er en søt havfrue - det er jo en koselig assosiasjon. Verre er det med Ariel Sharon, samt det faktum at Ariel er et unisexnavn.
Ranveig R Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Tenker havfrue og Ariel Sharon. Men ut over det, så er det egentlig eit pent navn (kanskje litt for "søtt" for min del), som det ikkje hadde tatt meg lang tid å bli vant til om eg møtte nokon som heitte det.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Jeg kjenner bare en gutt med det navnet, og kjenner til bare menn/gutter, så for meg er det et litt rart jentenavn
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Tine MELK og Synnøve OST og ja, det finnes også Ariel vaskepulver, men hi lurte ikke på hva du tenkte på når du hørte det. Jeg synes det er litt uvant, men som mange andre navn venner man seg til det meste.
bitthen Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Selv har jeg en hang til mer tradisjonsrike navn, men Ariel var da nydelig!!! Tenker verken på havfruen eller Ariel Sharon.... Kjempefin sammensetning av vokaler og konsonanter. Kjør på :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 Jeg syntes det er veldig fint, men er nok ett navn man må bli vandt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå