Gå til innhold

Nok et tvilstilfelle ang. mulig fostervannsavgang...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har siden sent i går kveld (søndag) observert en veldig tyntflytende utflod, som jeg stusser litt over.. Har lenge måttet bruke bind/truseinnlegg pga utflod... Men den har aldri vert så tynn...

 

Har time hos lege onsdag, og må evt reise langt til legevakt for å bli undersøkt før... Bare lurer på om det kan være farlig å gå med dette i flere dager (blir jo 3 døgn), hvis det kan være lekkasje av fostervann...

 

Har startet mine to forrige fødsler med forstervannsavgang, men det dryppet mer jevnt da tror jeg... Jeg er i uke 38, og har født et par uker før termin med begge de første...

 

Føles som det drypper en liten dråpe til stadighet når jeg sitter, men føler at det er lite i bindet når jeg sjekker...

 

Skal jeg tørre å se det an en stund til? Har ikke lyst å sette hele barnevakt karusellen i gang, for en lang tur til legevakt som kanskje bare er bom.. Men.. Uff... Har ingen rier eller press eller noe.,. Har hatt mye av det den siste uka, men ikkje noe siden i går ettermiddag....

 

Noen som har gode innspill på What to do?? .... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Fostervannet fornyer seg hele tiden, så om du lekker litt er det sikkert ikke farlig, men jeg ville nok ringt fødeavdelingen og snakket med dem for å være helt sikker :-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...