Gå til innhold

to uker til 17.mai idag.. Er antrekket klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ikke det.. Sukk.. Sliter med klær. Men må vel ta meg en tur og finne meg noe.. Barna er ett av tre klar. Men de er enkle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke klar... og prøvde bunaden til jenta i går, og den var for liten:( Kjøpte den i fjord, og brukt bare 1 gang...heldigvis var den billig på europris...

Gutten har en dress som er fin nok, likeså med gubben...så det er vi 2 damene da....

Skrevet

Jeg har selv bunad men vet at jeg ikke kommer til å få den på meg..:( Og det er jeg veldig lei meg for.. Målet mitt fra i fjor 17.mai var og få den på i år.. Den gang ei..

Skrevet

Her er alt klart, trengs bare å strykes dagen før 17 mai :)

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på. Det er fortsatt 2 uker til.

Skrevet

her er alt klart, og gleder meg til å ta på bunaden til lille gullet:)

Skrevet

Klær til 17.mai? Hmmm... tja.... Nei egentlig ikke.

Klær til konfirmasjon 15.mai? Ikke det heler nei.

Gutta har fått nye kule skinnjakker, så jeg håper at det blir greit nok vær så de kan bruke de begge dagene. Tror kanskje eldstemann har ei finn dongeribukse han kan bruke. Men yngstemann han må vel ha alt regner jeg med.

Meg selv orker jeg ikke å tenke på en gang. Men jeg tror og håper at mannen i huset bare trenger at skjorta blir strøkket =P

Skrevet

Har ikke tenkt så masse på det enda. Men barna har finklær som de kan gå med begge. De har fått nye joggesko, som de skal få begynne å bruke på 17.mai. Slik at de er rene den dagen.

De skal ikke gå i tog, siden de ikke går i bhg, og jeg ser for meg at om vi skal se på toget til de som jeg er tante til, blir det vårdress utenpå klær. Om det ikke plutselig slår om i været.

Jeg går nok bare med jeans om det ikke plutselig blir kjolevær. Hater å stå å fryse bare fordi jeg er dame og da "må" gå med kjole hehe =)

Skrevet

Jeg trenger å prøve bunaden selv, og eldstemann må prøve om den han brukte i fjor fremdeles passer, ellers er vi klare her. Nei forresten, gubben må få ny dressjakke siden rotten vår spiste opp ermet på den gamle. (Ja, du leste riktig.)

Skrevet

Hm, Eldstemann har fått nye penklær hos svigers. Gubben har alltid noe han kan ha på. Han har både dress og kofte.

Jeg må vel prøve bunaden. Regner med den skal passe nå også.

Lillemor må jeg prøve kofta på. Håper den passer, hvis ikke kommer jeg mest sannsynlig å kjøpe bunad til henne på cubus eller europris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...