Gå til innhold

Kjenner du liv ennå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har termin 21 okt. Jeg kjente første spark da jeg var 13 uker på vei. Jeg er nå 16 uker på vei. Jeg synes ikke jeg kjenner spark o.l. så ofte lenger. Jordmor har sagt at det er vanlig. Men hva synes dere?

 

Litt redd for at noe er galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 16 uker,og kjenner egentlig ikke så mye jeg heller..

Men hørte hjertelyden i dag, så her er alt bra.

Og mener jeg har lest at du ikke vil kjenne liv konstant før etter uke 24..

Så jeg tror du kan ta det med ro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente også liv i uke 13. Siden har det vært veldig ujevnt hvor mye liv jeg har kjent.

Noen ganger har det vært flere ganger om dagen, andre ganger har det gått mange dager uten at jeg har kjent noe.

Det har nok også sammenheng med at de er ganske små og svake enda, så bevegelsene er ikke alltid lett å kjenne uten å kjenne etter først.

Det er ingen grunn til bekymring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente første tegn til bevegelse i uke 13 jeg også, så kjente jeg ikke noe på 3 uker :) Forrige helg kjente jeg bevegelse 2 dager på rad, så kjente jeg ikke noe før i dag tidlig igjen. De sier jo at det er helt normalt å kun kjenne det innimellom så tidlig som nå. Egentlig så kan vi ikke engang forvente å kjenne det allerede nå, så vi som gjør det er heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere førstegangs alle sammen her ?? For jeg er førstegangs, og er 14+3 og har kjent noe liv. Syns jo d er ganske tidligt, men, noen er vell tidlig ute også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på om det er liv jeg kjenner jeg :S og dette er min 3.

Med nr 1 kjennte jeg ikke noe før i rundt tiden for ordinær UL, med nr 2 så tidlig som i uke 12, men det var en svært aktiv krabat...

nåer jeg i uke 15 og tør ikke tro det er liv jeg kjenner enda... er så svakt og utydelig... :S

Har ikke turt å si noe til mannen neda heller fordi jeg ikke vil si noe før jeg er helt sikker... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Jeg har også kjent liv fra ganske tidlig.

Når jeg var hos jordmor når jeg var 13+4 kjente også jordmor liv, og hjertelyden var sterk og tydelig.

Har kjent liv ganske ofte frem til for 4 dager siden, men nå kjenner ikke jeg noe heller. ( er nå 15+4).

Tror det er helt normalt, den lille i magen får jo litt større plass ettersom livmora vokser og det blir mer veske også.

+at alt flytter seg litt oppover.

Tror du bare kan slappe av, det gjør i vertfall jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at jeg kjente noe i uke 14, men har ikke kjent noe før nå igjen. Er 17 uker i dag, og har kjent tydelige bevegelser siden 16+5=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har termin kring 21 oktober och det är min första graviditet. Jag har ingen aning om hur det känns men jag har i det sista upplevt små vibrationer inne i magen på höger sida. Kan det vara bäbisen jag känner eller är det bara vatten som bubblar omkring där inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ei, terminen min flyttes hvergang jeg har ul(hatt 6stk)

men i følge den siste er jeg 17+4 idag, jeg kjenner litt liv hver dag stortsett hvis jeg ligger eller sitter sammenkrøpet ("sittende fosterstilling" hvis jeg kan kalle det for det) i går kjente mannen min første spark, det var morro, han var overbevist om at det var for tidlig men jeg kjente at H'n var veldig aktiv, ble plutselig veldig stille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...