Mammaaaaaa Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Etter å ha lagt våken i natt med vonde kynnere ringte eg og spurte om å komme opp å sjekke. Dei sjekka åpning. 3 cm og veldig modent. Og tynt. Men fekk ikkje med meg hva som var tynt... Noen som veit? Uansett trudde dei at eg kom til å føde no! I natt eller i morgen. (trur ikkje heilt på det. hehe) Fikk velge mellom å reise heim å vente, eller bli lagt inn, så reiste heim. Weee får kanskje møte gullgutten snart! Noen andre som har hatt 3 cm og veldig tynt etellerant? (vegg eller kant eller noe???)Og født rett etterpå? Evt gått lenge med det?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 ikke for å ta fra deg motet, men jeg gikk med 3 cm åpning og fullt moden i 3 uker gikk 4 dager over termin..
Mammaaaaaa Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Er noe sånt eg trur kjem til å skje med meg og! Men har hatt noen sinnsykt vonde tak i dag! Får berre smøre meg med tolmodighet! Han kjem når han kjem! Berre liiiittegrann utolmodig!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 gå, gå og gååå tur det satte igang meg hadde ingen kynnere eller noe, gikk 1-2 timer.. 2 timer etterpå - rier med 5 min mellom
Iselilja Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Rart om de ville legge deg inn dersom det var fare for at du skulle gå slik lenge. Jeg gikk også med åpning lenge med nr to, og har det nå (3cm) i uke 34 med nr tre. Men jeg hadde ingen tak, og ikke avflatet livmorhals. Tror han kommer snart jeg! Masse lykke til med fødselen
venterbarnnr2 Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Sønnen min var ute og lå på brystet mitt ca 5 timer etter den type åpning du har nå :-) Med "tynt" tror jeg de mener at de 3cm ikke er helt fullt åpne (at det er en tynn hinne eller no?)
venterbarnnr2 Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Ja gå deg en tur og spis thaimat. Det gjorde jeg kvelden før fødselen. Og gikk mye i trapper ;-) Masse lykke lykke lykke til :-)))))
Mammaaaaaa Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2010 No har eg gått tur, men ikkje spist thaimat Lurer på å ta litt trappetrim og så gå å legge meg tidlig i tilfelle noe skulle skje i natt! Har masse tak i mage og rygg, men trengte ikkje ringe føden igjen før det var minst 2 stk på 10 minutter. Eller at vannet går. Tusentusen takk!!!
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Min bestemors tips var å høgge ved. Eller stå i bunnen av trappa med samlede bein å hoppe oppover. Murret i magen hele natten, slimpropp ut på morran, Å jammen kom ikke "Lille- Tarzan" den ettermiddagen! Finnes vel millioner med kjerringråd, men er jo bare å prøve! Sex skal visst være best!
LeMaRa Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Sex som startskudd kan jeg skrive under på! Det funka for oss med nr.1. Sitter her og er nesten litt misunnelig nå Jeg vil også sette igang snart he he he... Masse lykke til i natt i hvert fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå