Gå til innhold

da har lillemann hatt sin første dag i barnehagen!


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Så nå har han lekt i sandkassen (les: spist masse sand), og fått hilse på de andre barna!

 

Den største tilvenningen blir nok å bli vant til et høyere støynivå ;) Men han var strålende blid, bare litt skeptisk når det var litt herjing rundt han. Han var nok også litt trøtt, siden vi kom der midt i luren hans, så ble ikke så mye søvn. Han var veldig tillitsfull merket de ansatte, så det er jo litt godt å vite at han ikke er fullstendig avhengig av mammaen sin.

 

Mammaen tror også at det kommer til å gå bra :) Nå skal vi ha noen dager med tillvenning, og så litt kortere dager frem til jeg begynner i jobb igjen. Spennende med en ny epoke! Småen har blitt en liten gutt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oioi så gøy!!

 

De blir fort vanst med lyder og de andre barna. Er flinke til å omstille seg.

 

Vi har fått plass først 25 aug, så ennå en stud til han skal i ilden, jeg starter i jobb 18 mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så stas! Han kooooser seg nok sikkert med alle de andre barna.

 

Når jeg leverer storesøster i barnehagen, er det fart på lillebror. Han krabber inn på avdelinga i stor fart for å se hva de driver med. Ser ut som han godt kunne tenkt seg å bli der en stund.

 

De er jammen blitt store disse små byltene som vi "nettopp" kom hjem fra sykehuset med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...