Mamma+2 Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg og min eksmann ble skilt for noen år siden- har vert endel trøbbel, men de siste årene har det vert mindre konflikter mellom oss...men stemor til barnet vårt har aldri vert så begeistret for barnet..... barnet vårt er 9 år så han forteller jo endel til meg... Som nå når han sier at stemoren er alltid så "ekkel" mot han så fort faren går ut av døren....da kommanderer hun og vil han ikke gjøre som hun sier så hiver hun han på rommet...og han sier da at hun forteller til faren at det er pga at han har oppført seg dårlig.... Vet ikke hvor mye jeg skal legge i det her...tar jeg det opp med min eksmann, så tar han det opp med sin samboer...og jeg er redd det bare blir enda verre for barnet vårt når han er der.... Min eksmann er ingen tøff mann, han tør ikke ta opp noen kamp med sin samboer...så det blir barnet som blir den "tapende" part.... Vondt i magen av å tenke på at barnet vårt føler seg så lite ønsket av stemoren...men hva får jeg gjort???
Ugl@ Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Da synes jeg du skal kontakte familieværnkontoret og be om å få hjelp til megling via dem med både far og stemor. Ikke gi deg, og barnet er så stort at de også vil lytte til hva barnet har å fortelle.
Mamma+2 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Takk for svar. Familievernkontoret har desverre ikke mye myndighet....vi har vert der mange, mange ganger uten at det førte til noe....både min samboer var med og eksmannen sin samboer....men hun klarte også på det møtet uttrykke hvor mye hun har imot barnet...og så nektet hun komme på flere møter!!! Det ble registrert som de sa at hun ikke ønsket stille opp på møter...men skjedde ikke noe mer.... Sønnen er jo så lojal mot sin far, så han vil jo dit....men denne stemoren lager masse trøbbel for ungen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå