*NordNorge* Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er nå 14+3 og tror jeg kjenner liv av og til. Ikke spark, men at den rører på seg Noen andre ?? Er min første....
lykkelig med2 gutter Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 kanskje du kjenner svake kynnere. det opplevde jeg før jeg kjente liv Barnet er jo så lite, at det skal godt gjøres å kjenne andre bevegelser ennde små boblene av spark.
*NordNorge* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Kansje d er de små boblene jeg kjenner
*Nøtta* Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg tror deg jeg. Kjente selv bevegelser nedi der fra ca uke 12,og de samme bevegelsene har bare tatt seg opp i styrke ettersom tiden har gått. Har ikke kjent noen realle spark enda,men de kommer nok-for nå er det livlig inni der til tider. er 16+2 idag.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 dette er mitt andre barn og jeg har kjent "noe" i nesten 2 uke nå...men siste uken er det blitt tydeligere så jeg er nå sikker på at det er babyen jeg kjenner... er 14 uker idag...ikke spark men en slags "lener seg innti livmoren" følelse hehe:) kjente dette igår og da fant jeg hjertelyden AKKURAT der jeg kjente denne "bevegelsen":) idag er det jm på meg for første gang dette svangerskapet:)
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Er tredjegangs, og har kjent bevegelser siden uke 14. Nå er jeg i uke 19, og kjenner bevegelser mange ganger hver dag. Deilig følelse
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Har kjent liv første gang i hhv. uke 14, 12 og 9 1/2, så det er meget mulig det er det du kjenner.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 jordmor kunne bekrefte at babyen lå der jeg kjente den idag...livmoren var mye mer "oppfylt" på det stedet så det var der babyen lå og der fant hun hjertelyden også..og det var IKKE å umulig å kjenne noe nå... godt å få det bekreftet:) nå gleder jeg meg til det blir enda tydeligere...sambo er så utålmodig stakkars og blir nesten sjalu når bare jeg får kjenen å ikke han hehehe:) på en søt og vennlig måte såklart hihi:)
*NordNorge* Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2010 Åh, så godt høre ) For noen ganger er det akkurat som at jeg trykker rett på, og da flytter fosteret seg.. arti følelse da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå